Wednesday, July 22

mulut puaka

'hei jantan..kalo ko jadi laki aku dah mampoih ko aku keje kn..'

mak ai..kalo bini gua cmni...hish..~da lame gua cabut..

setan ape yg da masuk dalam badannye..??

mne pegi taman dalam hati...

dalam kpala bebunga-bunga...pijak siput pon x mati..

ko plak ape kes??ape cer...??

8 beBeLan:

LaDy TiA said...

ade sbb kot pompuan tu ckp mcm tu.Klu laki tu x wat slh,kompem die x marah..Pompuan kan mmg semulajadi penyayang..X de nk mrh2 soka2 ati taw..hiks~

tayn said...

sokong ngan lady tia.
pompuan kan hati lembut,
bile org wt salah br pompuan naik angin..
=)

~wandie~ said...

ye la tu...
mara pon..
bese la..
tau dah....
luar je cm tu..
dalam ati ade syurga..
seindah pelangi petang..
haha~ =)

babymiLosh said...

anda jiwang

LaDy TiA said...

pandai pown sumee..haha..

dotblogspotdotkom said...

perempuan itu di jadikan dari tulang rusuk kiri lelaki... kenapa tulang rusuk?... supaya boleh dilindungi oleh tangan lelaki...dan dekat dengan hati supaya dapat disayangi... tapi kdg2 sebab dekat dengan hati nih pun... selalu membuatkan sakit hati juga... huhuhuhu ...

JIMMY ASMARA said...

itu pompuan macm celaka!

kisahnya sama ngn kisah

"gadis chantek mulut puaka vs jimmy asmara gagah perkasa"

check it out!

peace!

~wandie~ said...

tia: thnx korang..hehe..

dotblogspotdotcom: die lah racun, dia lah penawar!~

jimmy: ego, tu je aku bole kate.. pompan di jadi kan utk laki...then tnpa laki xde la pompan..btul x ayat aku..


ceria kite besame..