Monday, May 25

plek ke??

ase org pndang je msti pndg plek..aku pon heran..!! ade masalah ke ngn aku smpai sume pndg plek?? aku duk dpn laptop mama ni..eh, shhhtt.. jgn bgtau org yg aku pkai die punye.. aku pinjam je.. ah.. x kesah la.. diorg dok sblah aku n wat muke plek.. kbykan la.. dok plek nengok tong ni..


ape nk heran..bkn aku yang minom..ectually, mak aku bekalkan kepek pisang kat aku aritu mse nk blik..da abes tu, so aku gune la tin susu ni to simpan biskot aku..mmg la ade susu.. tp coffee mate la..ade plak aku nk minom susu tu.. gilo po diorg ni.. ni adalah bekas susu bgak comel yg kat blog ni.. merangkap nephew aku..huh!! so, do u have prob with dat??

tgn aku ni plak x mo diam mula nk merayap la meraba benda yg bole aku ggit2.. mengisi prot yg x pernah kenal erti kenyang..hahaha.. tp apsal len mcm je..??
la.. biskot tiger aku da lmau..cheh!!
ni ketas pe pulok ni...ade note la pulak> cube bace.. aku x nampok..(spec jd tindih ketas ni..takot terbang kat gambar tu)..ni gambar ori..>>


nak aku translate?? xyah la.. hidop x perlu segan..kalo x, kebulo..paham dak??(*kebulo=mati kalaparan) .. alah, laki x penah kesah pon mnde tu sume.. brg mkn..bese la..dat wat men do it..!!
sori la, bkn niat nk malu kan sesape, sbb ko pon mcm x malu je amek org punye..huhuhu.. jgn mrah..maen2 je.. klo aku de tggal pape mknn, amek la klo rase x malu..hehe..klu malu xyah.. aku x ksah la..setkat biskot..cmni da lemau..x ke membazir namenye..huhu..maaf kpada yg telibat.. name must sensor..huhu..da, pasni x yah plek sgt nengok aku..nk kepek?? stok baru da smpai.. kali ni xde tin lg..da pkai pek da..hehe.. nyum2!!~cau(++ngantok) nnt2 smbg blik..tata~he!~

2 beBeLan:

babymiLosh said...

huuuuuu~~
kepek pisang dlm tin susu...
apa ade hal.. yg pnting kepek pisang tu tak lemau mcm itu bezkut tiger :D

eyt,, sharing is caring wat.. *peace*

suMee said...

yup..tin susu pon ade org nk bke nk cari makan..huhu..cesh! xle nk cover lgsg..kui3~


ceria kite besame..