Monday, May 25

fart is health=kentut itu sehat

ade masalah angin??kembung prut?? cite pasal angin ni aku ade teka teki..
msti korang tau jwapan die..
dalam dunia ni,
siapa yg x pnah buang angin,
dlm istilah laen kentut la..
dlm bhsa mlayu nye fart..

(jwapan akn di beri kemudian kat komen)

kat katil aku...
min:huh, pnatnye..jom la rA3..(gem baru)~
aku:huh, kalo ye pon xla kentot kat sni..
min:aku x ckp pon aku kentot
aku:bengong, aku dgr la sbb tu la aku ckp..klo ye pon bg la signal dlu, hampeh..x mintak kebenaran pon..
min:ye la, xde ggu sape pon..
aku:mane dak nye..ko buang kat katil aku.kt tempat aku..ggu emosi n kosentrasi aku kat movie ni..
min:aku buang ni ko patut trima..bersyukur dapat sume ni..
aku:f**k..sial(sori, telepas ckap)bodo ke hape??ko mggu hak aku tau dak..hampeh!!
min:klo aku cramah ngn ko smpai esok pon x habes..
aku:@#%^%*&^(*&)*^%(&^&%

klo korg kat tmpat aku, pe perasaan korg??huh!
bg aku fart is normal, n kate org normal not cool ryte..
hehe..owg melayu kata busuk, omputeh kata good..
whatever...

8 beBeLan:

babymiLosh said...

muaha.ha.ha..

berkentut-kentutlah dgn bersopan yer.. amalan mulia tu.. heh~~

haiYok2.. tatau itu jwpn larr..
apakah?

mij0ohAns said...

adehhh laa..
gile sronok anda bcite psl kentut-kentutan disini..heh~

tp sy pn xtawu laaa..
sile bg cpt jwpn nye ye..
haha~

khadijah said...

hoh sama gak dengan sorang member ni.
kitorang bertiga tak pernah kentut kuat2 dalam bilik tu.
sekali bila dia datang,mak aii.
kentut dia bapak kuat gila!
kira dia ah orang first yang kentut sekuat tu dalam bilik tu.
tahniah!heh :P

and the answer is?
*penat fikir ni haha*

suMee said...

ha..nk tau jwapan nye.. jeng3..
siti nurhaliza..nk tau sbb pe?? sbb sape yg pnah dgr die kentut??? ha..ckp2..hehehe...

khadijah said...

hoh tak aci!
takde sape pernah dengar fazura kentut pun.
kan?
so jawapan dia,could be anyone.
haha :P

suMee said...

hehe, xleh2..ini tekateki saye.. suke saye la nk ltak jwpan pe..hak3~ :D

babymiLosh said...

haisHhhhhhhhhhh!! merapu!

suMee said...

bkn2..merapek la..hihi~ ;p


ceria kite besame..